10 Şubat 2016 Çarşamba

" SONYA SKİN CARE COLLECTION " CİLT BAKIM SETİ


Zor değil, zaman alan bir uğraş değil. Kendinizi ödüllendirin, bu iyiliği yapın. Geri dönüşü olmaması mümkün değil. Market veya piyasada satılan ürünleri ben de zaman zaman kullanıyorum. Çok seri üretimin olduğu tüm markalar bana göre biraz da reklam harikasıdır. Raflara girmiş ürünlerin içeriği, uzun süre dayanması için faydalı içeriklerin yanında aynı zamanda kaçınılmaz olarak bol kimyasal yüklüdür. Gerçek faydayı sağlayan içerikler o üründe ne miktarda kullanılmıştır? Bu da beni daha özel ürünlere yönlendiriyor. Tecrübeyle sabit, kullananlar kokusu ve tendeki rahatlama hissi ile kendisiyle tatlı bir bağımlılık oluşturur. Onlar benim elma şekerlerim, vişneli tatlım, oyuncaklarım. Kullanmak bir zorunluluk gibi değil de eğlenceli bir oyun gibidir. Yani benim için öyle.

1. Adım : Cilt Temizleme Losyonu : Küçük bir miktar ile her temizleme sonrasında yüzünüzde harika yumuşaklığı, tazeliği ve arınmışlığı hissedeceksiniz. İşleme boyun ve göğüs dekoltenizi de dahil edin. Gözenekler artık açılmış, cildin de nefes alabildiğini farketmemek imkansızdır. Sanki yüzümüzden büyük bir yük kalkmış gibidir. Suyla arındırdıktan sonra peçete havluyla kurulayın. Nemliliğin geçmesi için bir iki dakika beklemek bir sonraki ürün kullanımı için daha doğru bir zemin hazırlar. Bu uygulamaların hiçbirine göz etrafımız dahil değildir.

2. Adım : Peeling - Cilt Temizleme : İçeriğindeki aloe vera ve doğal jojoba tanecikleri cildimize tazelik, temizlik ve ışıltı verir. Bir nohut tanesi büyüklüğünde elinize alın ve boynunuzu da dahil ederek yuvarlak kas hareketleriyle iki üç dakika ovalama yapın. Böylece ölü derilerden arınmış olursunuz. Derinlemesine bir temizlik olduğu için haftada bir kullanılması tavsiye edilir. Yağlı, kuru ya da hassas ciltler rahatlıkla kullanabilir.

3. Adım : Beyaz Çay Özlü - Tonik : İçeriğindeki  aloe veranın cildi iyileştirici, onarıcı etkisi ve beyaz çayın da nemlendirme ve sıkılaştırıcı etkisi ile cildi temizler ve yeniler. Tonik asla alkol içermez. Pamuğa dökmek yerine avucumuza küçük bir miktar alıp tüm yüze patpatlama hareketleriyle yedirilir ve kuruması beklenir.

4. Adım : Beyaz Çay Özlü Cilt Bakım Serumu : Beyaz çay, mimoza ve antioksidan vitaminlerle formüle edilmiş serumumuz, cildin yenilenmesine, beslenip korunmasına yardımcı olur. Amaç cildi hem dış olumsuz etkilerden korumak ve bir bariyer oluşturmak. Bir sonraki adımımız olan Sonya Cilt Kremi' nin kullanımı için yardımcı bir ürün olarak da zemin hazırlar. Ne kadar çok ürün karışımı o kadar başarılı sonuç.

5. Adım : Cilt Kremi : Cilt bakımımızın son aşamasına geldik. Parmağımızı kreme daldırmadan içindeki mevcut minik spatula ile bir mercimek tanesi büyüklüğündeki kremi yüzümüze uygularız. Elimizin kimyası kreme geçeceği için, bu kuralı her krem kullanımımızda yapmalıyız. Yani ne ürün kullanıyor olsak da parmak asla ürüne daldırılarak alınmaz. Faydası nedir derseniz yine cildi canlandırıcı, yapılandırıcı, güçlendirici özelliklere sahip bitkisel özler, beyaz çay ve nemlendiriciler içermektedir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder