5 Ekim 2015 Pazartesi

GEREKSİZ UĞRAŞ YEMEK


Ay benim yemek yapma hallerim, şu yeryüzünde bütün dünya işlerini, ağır erkek işleride dahil, her işi sevipde bunu sevemeyişlerim, tarifleri kaybedişlerim, kadınlar arasında tarif konuşulurken kulak arkası etmelerim, 'hı hı' deyişlerim. Off ne gereksiz, zamanımı çalan uğraş. Marketten çarşıdan taşı, ayıkla, yıka, pişir, başını bekle, bir çırpıda tüket, sonra bulaşık ve çıkan çöplerini hallet. Yazarken yoruldum ofki ne of. Tableti çıkmadımı daha, günde bir iki tane yutsak ve yemek konusunu bir daha hiç düşünmesek. Ve daha gerçek ve gerekli işlerle vaktimizi geçirsek. Ümidimi kaybetmedim, teknoloji gelişiyor, bekliyorum. Tarifleri fırına attı yahu, müzik dinlerken yemeği taşırdı, aynı ben, buda benim kafadan. E birazda şaka tabi.

             

2 yorum:

  1. Yemek yapmak sevilmezmi :) severseniz tadında yenmez o yemekler
    sevgiler
    Şafak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu dünyada her işle barışığım, yemek dışında Şafak hanım

      Sil